Paragrafen

Dienstverlening

  • Zorgen dat wij klaar zijn voor de invoering van de Omgevingswet, welke op 1 januari 2022 zal worden ingevoerd. De dienstverlening zal hierbij op een essentieel andere manier worden uitgevoerd en er zal gebruikt gemaakt gaan worden van zgn. serviceformules.
  • Onze online dienstverlening nog verder verbeteren, zodat bij diensten waar dat kan en wenselijk is er gemiddeld 10% meer volume online wordt afgenomen dan in 2020.
  • Via een meerjarige digitaliseringsagenda voor producten die nog niet online leverbaar zijn 15% hiervan online aanbieden.
  • Verrichten van haalbaarheidsonderzoek thuisbezorgen reisdocumenten en rijbewijzen en in besluitvorming brengen van uitkomsten van dit onderzoek.
  • Verrichten van haalbaarheidsonderzoek naar meer klantgerichte openingstijden en in besluitvorming brengen van de uitkomsten van dit onderzoek.
  • Dienstverleningsprocessen binnen het KCC onafhankelijk van het kanaal uniformeren. Onze inwoner merkt dit doordat deze onafhankelijk van het gebruikte kanaal (online, telefoon, e-mail, balie) hetzelfde antwoord op eenzelfde vraag krijgt met bovendien dezelfde servicenormen.
  • Verbeteren van de meervoudige en complexe dienstverlening, waarbij meerdere gemeentelijke onderdelen bij de realisatie van deze dienstverlening een rol hebben. Onder andere door het versterken van een centrale regiefunctie hierop en de invoer van een centraal geautomatiseerd bewakingssysteem hiervoor (ticketsysteem)
ga terug
Deze pagina is gebouwd op 01/07/2021 12:01:28 met de export van 01/07/2021 11:59:45